Ukoliko je netko otkucao npr. Ožujsko 0,5 umjesto Karlovačkog 0,5 financijski vam sve štima, jedino imate kaos na karticama.
Ako to primijetite isti dan možete odmah napraviti korekciju na blagajni:
Jedan artikl u plus drugi s negativnom količinom.
Ako niste grešku primijetili isti dan onda korekciju morate napraviti u Manager-u.
Takve stvari obavezno promptno rješavajte na slijedeći način:
- Idite u Izlaze
- Kreirajte novi izlaz s DANOM greške (ako krivo kucani artikl uopće niste imali na stanju onda upišite DAN PRIJE greške)
- U stavke izlaza stavite krivo kucani artikl s negativnom količinom (negativni izlaz je u stvari ulaz)
- U stavke izlaza stavite artikl koji ste trebali kucati s pozitivnom količinom (izašao je, nema ga više)
- U opis izlaza stavite Krivo kucano po istoj prodajnoj cijeni
Ovime financijski niste ništa promijenili, a* skladište vam je uredno*.