Ukoliko je netko otkucao npr. Ožujsko 0,5 umjesto Karlovačkog 0,5 financijski vam sve štima, jedino imate kaos na karticama.
Ako to primijetite isti dan možete odmah napraviti korekciju na blagajni:

Jedan artikl u plus drugi s negativnom količinom.

Ako niste grešku primijetili isti dan onda korekciju morate napraviti u Manager-u.

Takve stvari obavezno promptno rješavajte na slijedeći način:

  • Idite u Izlaze
  • Kreirajte novi izlaz s DANOM greške (ako krivo kucani artikl uopće niste imali na stanju onda upišite DAN PRIJE greške)
  • U stavke izlaza stavite krivo kucani artikl s negativnom količinom (negativni izlaz je u stvari ulaz)
  • U stavke izlaza stavite artikl koji ste trebali kucati s pozitivnom količinom (izašao je, nema ga više)
  • U opis izlaza stavite Krivo kucano po istoj prodajnoj cijeni

Ovime financijski niste ništa promijenili, a* skladište vam je uredno*.

Vaše mišljenje

Da li je ovo bilo korisno?

Da Ne
Označili ste da vam ova stranica nije pomogla..
Možete li objasniti zašto? Hvala!
Hvala na vašem mišljenju!

Pošalji svoje mišljenje o ovoj stranici.

Molimo, nemojte ovo koristiti za podršku.
Kontaktirajte podršku

Pošalji komentar