Iako se svi računi automatski spuštaju s blagajne u Manager oni se odmah ne skidaju sa skladišta. To je napravljeno namjerno zbog mogućnosti bolje kontrole i provedbe obračuna.

Obrada je akcija koja:

  • Razbija prodane artikle na normative
  • Umanjuje stanje na pripadajućim skladištima
  • Upisuje transakciju u skladišne i materijalne kartice
  • Prebacuje obrađene račune u arhivu

To je jedna od najjednostavnijih radnji u programu. Samo odaberete Obrada na glavnom meniju, označite promet koji želite obraditi i kliknite na Obradi.

Obradom se stvara dokument utroška na kojem se nalaze artikli koji su utrošeni razvrstano po skladištima.

Vaše mišljenje

Da li je ovo bilo korisno?

Da Ne
Označili ste da vam ova stranica nije pomogla..
Možete li objasniti zašto? Hvala!
Hvala na vašem mišljenju!

Pošalji svoje mišljenje o ovoj stranici.

Molimo, nemojte ovo koristiti za podršku.
Kontaktirajte podršku

Pošalji komentar