Vođenje ugostiteljskog poslovanja u Remaris sustavu je izuzetno jednostavno.

Omogućuje preciznu kontrolu te kvalitetno izvještavanje. Sustav praćenja robe na skladištu se zasniva na redovitom obavljanju nekoliko jednostavnih radnji kojima se sustav „hrani“ podacima. U ovim uputama su opisane radnje kojima se rade ulazi robe, prebacivanje robe između skladišta, otpisi i korekcije naknadno uočenih „krivih kucanja“ na blagajni.

Dodatno, opisani su postupci zaduživanja šankera i kuhara robom te obračun po obavljenom poslu. Na kraju je objašnjeno kako se rade inventure uključujući i automatska sravnjenja po inventuri te kako se koriste skladišne i materijalne kartice za praćenje kretanja artikala kroz vrijeme.

U zadnjem dijelu ovog poglavlja opisano je dobivanje izuzetno korisnih izvještaja za knjigovodstvo i za potrebe kontrole.

Vaše mišljenje

Da li je ovo bilo korisno?

Da Ne
Označili ste da vam ova stranica nije pomogla..
Možete li objasniti zašto? Hvala!
Hvala na vašem mišljenju!

Pošalji svoje mišljenje o ovoj stranici.

Molimo, nemojte ovo koristiti za podršku.
Kontaktirajte podršku

Pošalji komentar